Психологічна служба
Психологічна служба є структурним підрозділом Кіровоградського медичного фахового коледжу ім. Є.Й.Мухіна, який здійснює організаційно-методичні, діагностично-прогностичні, корекційно-розвивальні, консультативні, просвітницько-профілактичні та координуючі функції в галузі практичної психології серед студентської молоді та викладачів. Метою психологічної служби є надання доступних та якісних послуг у сфері практичної психології, спрямованих на збереження та зміцнення психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу; участь у забезпеченні адаптивного і комфортного освітнього простору для студентської молоді, здійснення психолого-педагогічної підтримки становлення й розвитку особистості студента.
Психологічна служба надає свої послуги студентам, батькам студентів, викладачам та співробітникам коледжу на безоплатній основі.
Діяльність служби спрямована на надання психологічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу та забезпечується практичним психологом Савельєвою Дар'єю Вадимівною.
Ви можете звернутися до психологічної служби:
- для індивідуальних консультацій;
- для проведення психологічної діагностики;
- для участі у тренінгових занять;
- для запису на консультацію до психолога необхідно заповнити гугл форму (з особистого акаунту).
Практичний психолог здійснює:
- психологічне забезпечення освітнього процесу;
- психологічну діагностику та аналіз динаміки розвитку здобувачів освіти;
- психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
- реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
- консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
- роботу з постраждалими від насильства учасників освітнього процесу тощо.
Практичний психолог сприяє:
- адаптації студентів фахового медичного коледжу;
- формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, орієнтація на здоровий спосіб життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
- формуванню конструктивних способів вирішення складних життєвих ситуацій у всіх учасників освітнього процесу;
- попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
- формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
- стабілізації емоційної сфери особистості, формування позитивної життєвої перспективи;
- попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
- формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі;
- забезпеченню психологічної безпеки, наданню психологічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Принципами діяльності психологічної служби є:
- професійна компетентність та відповідальність;
- індивідуальний підхід;
- доступність психологічних послуг (допомоги);
- комплексність і системність у здійсненні професійної діяльності;
- добровільність;
- конфіденційність;
- дотримання норм професійної етики.
Напрями діяльності психологічної служби:
- діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості;
- профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;профілактика комп’ютерної залежності, вживання психоактивних речовин та алкогольних напоїв серед молоді, девіантної та суїцидальної поведінки; різних форм насильства у студентському середовищі та сім’ї;
- корекція - проведення занять з елементами тренінгу для усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, різних форм девіантної поведінки;
- консультування - допомога у вирішенні проблем щодо розвитку, виховання, навчання учасників освітнього процесу;
- зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями; взаємодія та координація зусиль з кураторами академічних груп коледжу, громадськими організаціями, студентським самоврядуванням, органами охорони здоров’я, соціальними службами для молоді, органами місцевого самоврядування;
- просвіта - формування психологічної компетентності учасників освітнього процесу.