2024

Циклова комісія фармацевтичних дисциплін – дружний, стабільно працюючий колектив однодумців із значним творчим потенціалом.

Ц/к забезпечує викладання таких дисциплін: технологія ліків, фармацевтична хімія, фармакологія, фармакологія та медична рецептура, фармацевтична опіка, фармакогнозія з елементами ботаніки, організація та економіка фармації, основи менеджменту та маркетингу у фармації, основи медичного та фармацевтичного товарознавства, інформаційні технології у фармації, техніка лабораторних робіт, етика та деонтологія у фармації, основи фітотерапії, основи технології косметичних засобів.

Методична проблема, над якою працює циклова комісія:

Шляхи формування Soft Skills та Hard Skills як необхідних компонентів конкурентоспроможності майбутнього випускника фахового коледжу.

Методичні проблеми над якими працюють викладачі циклової комісії: 

 

ПІБ викладача

Методична проблема

1

Гончар О.Ф.

Способи та інструменти розвитку Soft Skills та Hard Skills на заняттях фармакології

2

Пароконєв О.В.

Використання інформаційних технологій для формування Soft Skills та Hard Skills здобувачів освіти

3

Приходченко Т.І.

Удосконалення методики використання електронних комунікацій для формування навичок Soft Skills та Hard Skills в навчальному процесі

4

Росохацький О.В.

Критичне мислення як необхідний компонент Soft Skills для формування фахових компетентностей на заняттях Організації та економіки фармації

Головні завдання, над якими працюємо:

1. Впровадження новітніх технологій навчання та форм організації навчального процесу, які сприяють формуванню Soft Skills та Hard Skills здобувачів освіти.

2. Створення електронного навчально-методичного комплексу студента як перспективного напрямку в організації навчальної діяльності студентів.

3. Удосконалення використання сучасних технологій дистанційного та змішаного навчання.

4. Формування у студентів мотивації, ініціативності, мобільності, динамізму, конструктивності, комунікативності, сприяння вихованню високоморальної та всебічно розвиненої творчої особистості.

5. Організація уніфікованої системи тестового контролю результатів навчальної діяльності студентів, широке використання цифрових ресурсів для тестового контролю.

6. Здійснення міждисциплінарних зв’язків для формування систематизованих знань.

7. Особистісно-орієнтоване навчання з урахуванням здібностей та психологічних особливостей студента. Забезпечення участі обдарованих студентів коледжу у наукових проектах, студентських конференціях, конкурсах.

8. Активізація самостійної роботи студентів, формування інформаційної культури в студентів.

9. Активна участь членів циклової комісії у конкурсах педагогічних інновацій, конференціях, семінарах, тренінгах.

 317

Сповнений творчих задумів, колектив циклу постійно працює над створенням та вдосконаленням комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін. Всі викладачі ц/к опрацювали і широко застосовують активні та інтерактивні форми навчання, які вводять студентів у ситуації, з якими вони стикаються в реальній професійній діяльності, спонукають їх до активних дій і творчості, мотивують до здобуття знань. На кожному практичному занятті застосовуються різноманітні тренінгові вправи і завдання професійного спрямування. Активно використовуються інформаційно-комп’ютерні технології. Практично кожна лекція супроводжується мультимедійною презентацією.

 45

З кожної дисципліни створений і постійно оновлюється банк тестів. Всі викладачі ц/к активно використовують платформу «Classtime», як дуже зручний та актуальний ресурс для організації роботи та контролю знань здобувачів освіти на будь-якому етапі заняття. Для формування систематизованих знань з фармацевтичних дисциплін, працюємо над створенням інтегрованих міждисциплінарних задач – так дуже актуальними є поєднання матеріалів фармакології та фармакогнозії, або ОЕФ та ТЛ, ОЕФ та фармакології, аналітичної та фармацевтичної хімії тощо. З усіх дисциплін професійної та практичної підготовки фармацевта розроблені робочі зошити, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денної та заочної форми навчання. Постільки фармацевтична галузь нині розвивається дуже швидкими темпами і є потреба вчасно адаптувати навчальний матеріал до вимог сьогодення, ведеться активна робота по створенню електронного методичного забезпечення навчальних дисциплін.

 678

Студенти мають можливість працювати в гарно обладнаних лабораторіях фармацевтичної хімії, технології ліків, фармакогнозії. Забезпечені наочними посібниками та довідковою літературою кабінети фармакології, ОЕФ, менеджменту та маркетингу у фармації. Вже 10 років функціонує «аптечний город», на якому студенти вчаться висаджувати, доглядати, заготовляти та сушити лікарську рослинну сировину.

 910

Цікаво і змістовно проходять щорічні тижні циклової комісії. Викладачі дбають, щоб заходи були різноманітні за формою та пізнавальні за змістом. Традиційно в рамках тижня проходить конкурс професійної майстерності серед студентів ІІІ курсу «Кращий фармацевт коледжу», як перший етап Всеукраїнського конкурсу серед студентів – фармацевтів «Панацея».

 1112

Найбільш талановиті, зацікавлені, старанні та відповідальні студенти, займаючись в предметних гуртках, виконуючи індивідуальні пошуково-дослідницькі проекти, дають матеріали для проведення студентських конференцій.

 1314

Викладачі ц/к постійно підтримують зв’язки з колегами з практичної фармації, це дає можливість вчасно реагувати на нове в галузі. Налагоджені тісні зв’язки з фармацевтичними підприємствами міста та області і студенти мають змогу ефективно та якісно проходити виробничі та переддипломну практики.

 1516

Циклова комісія фармацевтичних дисциплін – це фахівці високого професійного рівня, творчі та цікаві люди, неповторні особистості. Всі викладачі циклу мають досвід роботи в практичній фармації і це допомагає максимально наближати навчальний процес у лабораторії до виробничих умов в аптеці.

 

Очолює циклову комісію Гончар Оксана Федорівна - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист. Викладач дисциплін «Фармакологія», «Фармакологія та медична рецептура», «Фармацевтична опіка», «Етика та деонтологія у фармації»

 Gonchar

Склад комісії:

Приходченко Тетяна Іванівна – спеціаліст вищої категорії, старший викладач. Викладач дисциплін «Фармакогнозія з елементами ботаніки», «Основи фітотерапії»

 prikhodchenko1

Гончаренко Інна Юріївна – спеціаліст другої категорії, методист навчальної частини коледжу. Викладач дисциплін «Технологія ліків», «Основи технології косметичних засобів»

 goncharenko1

Пароконєв Олександр Володимирович спеціаліст першої категорії, викладач дисциплін «Фармацевтична хімія», «Техніка лабораторних робіт», «Інформаційні технології у фармації», «Основи менеджменту та маркетингу у фармації»

 parokonev1

 

Росохацький Олександр Володимирович – спеціаліст другої категорії, викладач дисциплін «Організація та економіка фармації», «Безпека життєдіяльності з основами охорони праці та охорона праці в галузі

rosokhatsky1

Чмаріна Ольга Валентинівна – викладач другої категорії, викладач дисципліни «Фармакологія та медична рецептура»

 Chmarina