Надрукувати

DSC 1923 Вибирати, як ми знаємо, нелегко. Іноді настільки, що простіше взяти те, що дають, що вже є або що давно знайоме. Ми витрачаємо на вибір свої (обмежені) психічні ресурси. Психологи експериментально встановили, що вибрати, скажімо, з шести видів джему простіше, ніж з 24. Але це, звичайно, самообман: залишити все як є ‒ теж вибір, причому такий, про який ми найчастіше потім шкодуємо. Як же навчитися робити правильний вибір, на користь власного «Я»?

DSC 1893DSC 1898

 Для того, щоб вчасно приймати рішення у нестандартних ситуаціях, формувати розумові здібності студентів через активізацію творчого мислення, оскільки це необхідна умова для вміння працювати в команді, слід приймати спільні рішення під час нестандартних ситуацій, проявляти власну позицію, збагачувати власну поінформованість та проявляти індивідуальні особливості. В рамках проведення тижня циклової комісії природничих дисциплін відбувся інтелектуальний конкурс «Психологія мого мислення» серед студентів груп 219л (команда «Інтерни») та 229л (команда «Персен»).

DSC 1908DSC 1911

 Учасники команд проявили самостійність, ініціативність та допитливість упродовж всіх п’яти турів. Цікавими та насиченими виявилися завдання «Пригадай: вірно чи невірно», «Перевір себе», а досить веселим було виконання завдань «Покажи емоцію», «Приміряй роль».

DSC 1918DSC 1921

 Особлива підтримка для команд відчувалася і серед їх уболівальників, які також активно заробляли бали для перемоги своїх команд, відгадували загадки за психологічною тематикою, отримуючи при цьому солодощі за правильні відповіді.

DSC 1901DSC 1924

 А ось правильний чи неправильний вибір робили наші учасники, опрацьовуючи завдання конкурсу, оцінювало «суворе» журі у складі: голова журі Петюренко А.П., члени журі: Василенко Ю.М., Волошина Н.В., які одразу визначили, що перемогла ДРУЖБА! Ну а потім… було найприємніше – нагородження учасників в номінаціях «За ерудованість» (Козакова О., 219л), «За вміння реалізувати свої професійні знання» (Бачинська В., 219л), «За творчий підхід» (Степаненко М., 229л), «Людина-емоція» (Чепурний М., 229л). та солодкі подарунки. І наприкінці заходу для зміцнення позитивного настрою Потієнко А., подарувала музичну композицію.

DSC 1939DSC 1947

 Як висновок, хочу зазначити: розвивайте свої безмежні можливості мислення, інтелекту, пам’яті, встановлюйте дружні стосунки, підтримуйте, допомагайте тим, хто того потребує. Від цього життя стає кращим, думки світлішають, а світ навколо набирає яскравих кольорів.

DSC 1941DSC 1954

DSC 1956DSC 1957 

Викладач основ загальної

 та медичної психології
 Мир’ян О.В.