• slide new2
  • slide new

Вас вітає Кіровоградський медичний коледж ім. Є.Й.Мухіна!

Кіровоградський медичний коледж - це сучасний навчальний заклад з розвиненою матеріальною базою. Інфраструктуру коледжу складають сім відділень, підготовче та післядипломної освіти. Заклад має розвинену мережу клінічних баз, де практичних навичок набувають майбутні фельдшери, медсестри, фармацевти, акушерки, нові кабінети та лабораторії оснащені сучасною аудіо- та відеотехнікою, забезпечені навчально-методичною документацією, фантомами, муляжами. Високий рівень методичного і навчально-виховного процесу забезпечується завдяки сучасній навчально-лабораторній базі, складовими якої є комп’ютерні класи, інформаційний центр, відділ технічних засобів навчання, сучасні бібліотека, спортивний комплекс та актова зала. Золотим фондом закладу є його викладачі, з-поміж яких заслужені працівники освіти та охорони здоров’я України, кандидати наук.

  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 19a
  • 19b
  • 19c
  • 2
  • 2a
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

У зв’язку з небезпечністю хвороби та низьким рівнем охоплення щепленнями в Україні, МОЗ рекомендує вакцинацію для дітей і ревакцинацію для дорослих. Для лікування дифтерії в Україні наявна протидифтерійна сироватка.

Єдиний спосіб захиститися від дифтерії і попередити розвиток небезпечних ускладнень – вакцинація для дітей і ревакцинація для дорослих (кожні 10 років).

Під час епідемії дифтерії в Україні з 1991-го до 1998-го року, спричиненої низьким охопленням дітей вакцинацією та відсутністю ревакцинації дорослих, на дифтерію захворіли близько 20 тисяч людей, 696 з них померли.

Нагадуємо, що вакцинація від дифтерії призначена не лише дітям, а і дорослим.

В Україні щеплення від дифтерії дітям можна зробити безоплатно цільноклітинною вакциною проти кашлюку, дифтерії та правцю АКДП, яка забезпечує найкращий захист. Також наявна безкоштовна вакцина для профілактики дифтерії та правця АДП та вакцина для профілактики дифтерії та правця із зменшеним вмістом антигена АДП-М, яку застосовують для дорослих.

Як і будь-який лікарський препарат, вакцини можуть викликати реакції, проте ризик померти від дифтерії набагато вищий, ніж ризик серйозної реакції на вакцину. Серйозні реакції на вакцини вкрай рідкісні. Побічні ефекти, такі як болісні відчуття і припухлість в місці ін'єкції або невелике підвищення температури, це звичайне явище.

На 1 січня 2018 в Україні наявні 2,7 млн доз вакцини АКДП, 700 тис доз АДП та 6,1 млн доз АДП-М.

За 11 місяців 2017 року 45,4% дітей віком 18 місяців отримали три дози вакцини АКДП, 38,7% дорослих захищені від дифтерії вакциною АДП-М.

Для лікування дифтерії в Україні наявні 900 доз протидифтерійної сироватки, які як гуманітарну допомогу Україна отримала наприкінці 2017 року. Препарати мають сертифікат якості GMP, що гарантує, що продукція постійно виробляється і контролюється за стандартами якості, які відповідають її призначенню, та відповідно до вимог реєстраційного досьє. Також на 2018 рік МОЗ заклав в бюджет 40,2 млн гривень для закупівлі сироваток та імуноглобулінів для лікування хворих на небезпечні інфекційні захворювання, що супроводжуються високим рівнем смертності, серед яких і дифтерія. Препарати будуть придбані через міжнародні організації і відповідним чином зареєстровані, наразі йде планування закупівель.

Дифтерія небезпечна тим, що без негайного введення сироватки близько 50% хворих можуть померти, навіть з сироваткою залишається ризик смерті до 20%.

Інфекція передається повітряно-крапельним шляхом. Коли дифтерійна бактерія потрапляє у дихальну систему, вона виробляє токсин, що руйнує тканини дихальної системи. Захворювання проявляється у вигляді ангіни, коли у горлі утворюються плівки, що можуть ускладнювати дихання та ковтання. Токсин може спричинити:

  • слабкість
  • біль у горлі
  • лихоманку
  • набряк залоз у шиї

Токсин також може потрапити у кров і вразити серце, нирки і нервову систему.

Ускладнення від дифтерії можуть включати:

  • блокування дихальних шляхів
  • пошкодження серцевого м'яза (міокардит)
  • ушкодження нерва (поліневропатія)
  • легеневу інфекцію (дихальну недостатність або пневмонію).

Самоосвіта та самовдосконалення –

основні складові педагогічної діяльності

Розбудова системи української освіти потребує постійного оновлення відповідно до тих змін, які тривають на сьогоднішній день в суспільстві: підвищення кваліфікації педагогічних працівників, забезпечення високого рівня методичної роботи, творчої діяльності педагогічних колективів із високим рівнем професійної майстерності.

Сьогодення вимагає від педагогів нових компетентностей. Відповідним чином змінюються підходи до організації навчально-методичної роботи в закладі, де «головною метою її є не лише надання допомоги педагогічним кадрам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і реформування освіти, підвищення їх професійної майстерності, але й активізація їхнього творчого потенціалу, формування здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються».

Так, відповідно до плану роботи коледжу, завідувачем навчально-методичного підрозділу Поповою Н.О. проведено ряд заходів, спрямованих на  підвищення якості надання освітніх послуг, а саме: проведено навчальні семінари, методичні наради, перевірено комплекси навчально-методичного забезпечення викладачів у вигляді електронних портфелів.

03.01.2018 р. проведено семінар з обміну досвіду викладачів на тему: «Інноваційні підходи до створення сучасного навчально-методичного комплексу з дисципліни (підручники, друковані  зошити, методичні рекомендації, навчальні посібники)». Творча група викладачів у складі Чоботаря А.І.,  Шостака І.О., Гуненко І.О., Мир'ян О.В. презентувала власні надбання щодо створення підручників, посібників, методичних рекомендацій та робочих зошитів.

11.01.2018 р., з метою впровадження компетентнісного підходу до організації освітньої діяльності, проведено навчальний семінар «Розробка матеріалів методичного забезпечення навчального заняття на засадах компетентнісного підходу». Завідувач навчально-методичного підрозділу Попова Н.О. ознайомила з основними вимогами щодо проектування занять на основі компетентнісного підходу. Викладачі Куц С.О., Степанова А.В., Кирпа Н.Т. презентували практичний досвід впровадження  інноваційних технологій. За матеріалами проведеного семінару навчально-методичним підрозділом укладено методичні рекомендації.

Враховуючи вищезазначене, слід відзначити, що організація співпраці навчально-методичного підрозділу з викладачами сприяє не тільки саморозвитку та самовдосконаленню педагогічної майстерності викладачів, а й забезпечує формування творчого підходу до організації освітньої діяльності, підвищує якість надання освітніх послуг;  сприяє формуванню як конкурентноздатних студентів, так і формуванню позитивного іміджу навчального закладу.

Завідувач навчально-методичного підрозділу Попова Н.О.

image-0-02-04-52d90d2acae729a756f6218f7af204526630cf976027db9dec1bc2fb050162d8-Vimage-0-02-04-1795f3ca0eb7d529af311c44a7982630ddf8a7d81b3c03353c9f4b5fa3899dd9-Vimage-0-02-04-e28e861b9e8857d38db6ef58f7982b785fc8352623892914c721bf1c08955233-V

З Новим роком та Різдвом Христовим!

З останнім місяцем року пов’язано чи не найбільше народних свят. Особливі новорічні свята та Різдво Христове – це усіма нами ще з дитинства улюблені радісні дні, сповнені веселощів, очікування дива і казки. Тож студенти медичного коледжу в переддень свят привітали й пригостили солодощами пацієнтів обласної дитячої лікарні, ветеранів війни та учасників АТО, які перебувають на лікування у військовому шпиталі, а також колектив обласного управління охорони здоров’я.

Колядники бажали всім міцного здоров’я, миру, який заповідали нам ангели, любові, з якою бігли пастушки до вертепу, віри, з якою йшли мудреці до Віфлеєму. Долучився до привітань і педагогічний колектив коледжу, перерахувавши одноденний заробіток в сумі двадцяти однієї тисячі гривень для Будинку дитини нового типу.

image-0-02-04-5b3b2c4951710ab0d23a21ac57d10ab73923058597d08b6158d9d2e9481fdcbb-V

image-0-02-04-1a2cc18126c2bd1abf0087bf3a4b84a5d7b103a967131089cb215e2d4a4ef4fe-V

20171226 100831 1-min

РОДОМ З ДИТИНСТВА
Усі ми родом з дитинства… Наші дні пролітають, мов ті санчата з кручі, залишаючи спогади, що гріють нам душу і запалюють серця невимовним чудом. Такі спогади найчастіше стосуються нашого дитинства, де живе почуття тихої радості й очікування дива, в яке так хочеться вірити, особливо під Новий рік…
Новорічні свята – це легкий і світлий смуток за вірою в Діда Мороза і в казку, ностальгія за порою, коли все здавалось кращим, ніж зараз: і ялинка була зеленіша, і мандарини пахучіші, і сніг біліший.
Проходять роки, а та давня казка залишилася з нами на все життя. І, будучи вже дорослими, ми так само чекаємо новорічного дива, яке повинно статися в цю чарівну і казкову ніч. І так добре, коли це диво все ж станеться!  Тож щиро зичу вам Божого благословення, щастя та достатку, оптимізму, здійснення всіх світлих мрій і сподівань! Щасливого Нового року та благословенного Різдва!
З повагою Світлана Бондарь, директор коледжу.
Творчість педагога, пошук власного стилю, постійне прагнення до самовдосконалення у професійній сфері – основні чинники викладацької діяльності.  Безумовно,  враховуючи стрімкий розвиток освітніх процесів в країні, неабиякого значення набуває  оволодіння професійними компетентностями викладачів, які тільки-но розпочинають  свою педагогічну діяльність. Тож, надання методичної допомоги, створення максимально комфортних  умов для адаптації викладачів на початковому етапі,  забезпечує Школа молодого викладача.
 Відповідно до плану роботи коледжу, 20 грудня 2017 року відбулося чергове засідання викладачів-початківців. В ході порядку денного опрацьовано питання щодо вибору форм освітньої діяльності у вищому навчальному закладі. Начально-методичним підрозділом підготовлено та надано відповідні буклети на допомогу викладачам.
 В атмосфері жвавої дискусії відбувся круглий стіл з досвіду роботи викладача внутрішньої медицини, викладача вищої кваліфікаційної категорії Кирпи Н.Т. «Інноваційні методики організації навчально-виховного процесу». Надія Тадеївна  презентувала педагогічні надбання з використання інноваційних технологій; власним прикладом творчо працюючого викладача заохочувала молодих колег до постійного пошуку нових форм і методів роботи, як з метою активізації навчальної діяльності студентів, так і з метою професійного самовдосконалення.
 Наприкінці засідання завідувач навчально-методичного підрозділу Попова Н.О. надала  рекомендації викладачам-початківцям Передерій Л.В., Реві Л.П., Чмаріній О.В., Пароконєву О.В., Білоусовій Ю.В., Кобзар І.С., Лесевій В.М. з питань організації взаємовідвідування викладачів, складання плануючої та звітної документації; окреслила основні вимоги до комплексу навчально-методичного забезпечення.
 
                                           Завідувач навчально-методичного підрозділу Попова Н.О.
113
 
 
114

Кіровоградський медичний коледж ім. Є.Й. Мухіна