Творчість педагога, пошук власного стилю, постійне прагнення до самовдосконалення у професійній сфері – основні чинники викладацької діяльності.  Безумовно,  враховуючи стрімкий розвиток освітніх процесів в країні, неабиякого значення набуває  оволодіння професійними компетентностями викладачів, які тільки-но розпочинають  свою педагогічну діяльність. Тож, надання методичної допомоги, створення максимально комфортних  умов для адаптації викладачів на початковому етапі,  забезпечує Школа молодого викладача.
 Відповідно до плану роботи коледжу, 20 грудня 2017 року відбулося чергове засідання викладачів-початківців. В ході порядку денного опрацьовано питання щодо вибору форм освітньої діяльності у вищому навчальному закладі. Начально-методичним підрозділом підготовлено та надано відповідні буклети на допомогу викладачам.
 В атмосфері жвавої дискусії відбувся круглий стіл з досвіду роботи викладача внутрішньої медицини, викладача вищої кваліфікаційної категорії Кирпи Н.Т. «Інноваційні методики організації навчально-виховного процесу». Надія Тадеївна  презентувала педагогічні надбання з використання інноваційних технологій; власним прикладом творчо працюючого викладача заохочувала молодих колег до постійного пошуку нових форм і методів роботи, як з метою активізації навчальної діяльності студентів, так і з метою професійного самовдосконалення.
 Наприкінці засідання завідувач навчально-методичного підрозділу Попова Н.О. надала  рекомендації викладачам-початківцям Передерій Л.В., Реві Л.П., Чмаріній О.В., Пароконєву О.В., Білоусовій Ю.В., Кобзар І.С., Лесевій В.М. з питань організації взаємовідвідування викладачів, складання плануючої та звітної документації; окреслила основні вимоги до комплексу навчально-методичного забезпечення.
 
                                           Завідувач навчально-методичного підрозділу Попова Н.О.
113
 
 
114