Надрукувати

zv1Обдарованість ‒
завжди унікальна, тому
марно шукати універсальні
 ознаки обдарованих дітей.
Р. Стернберг.

Кожна дитина по своєму індивідуальна. Але можна зустріти воістину особливих дітей, розгадати характер яких буває дуже нелегко. І таких дітей називають індиго.

E рамках проведення тижня циклової комісії природничих дисциплін, об’єднавшись в творчу групу, викладачі анатомії Волошина Н.В. та основ психології Мир’ян О.В. zv2підготували інформативний позааудиторний захід у формі «усного журнала» про особливості дітей, які володіють надприродними здібностями, закладеними на ранньому етапі дитинства. Їх мудрість ‒ мудрість всесвітнього розуму. Здається, в нашому світі все переплуталося ‒ це є Божим благословенням і проявом дива. Індиго справді прийшли до нас, щоб нагадати про важливі життєві процеси, які володіють високим рівнем інтелекту і великим творчим потенціалом, телепатичні здібності та інтуїцією, вони добре відчувають небезпеку. У них розвинене підвищене почуття справедливості і почуття відповідальності.

Для майбутніх медичних працівників така інформація стала в нагоді, тому що через деякий час вони працюватимуть з дітьми нового покоління, які потребуватимуть підтримки, допомоги. А не знаючи специфіку анатомо-фізіологічних особливостей, психологічного та педагогічного підходів у взаємодії з даною категорією дітей, складно уявити, як будувати з ними взаємовідносини. Узагальнюючи сучасну освітню та медичну ситуацію, зазначимо, що ми маємо вчити таких дітей, як думати, а не що думати. Наша роль зводиться до того, щоб давати їм можливість реалізувати себе в навколишньому світі, а не почуватися «білими воронами» з безліччю комплексів.

zv3Під час заходу разом зі студентами ми розкрили переконливі факти, розвіяли певні соціальні стереотипи та міфи, визначили, що найправильнішою позицією щодо цього феномену дітей-індиго є спокійне і зважене вивчення цього явища у дитячому середовищі, з обов’язковим залученням до процесу його осмислення генетиків, лікарів, психологів, фізіологів, педагогів, соціологів, філософів, представників різних релігій, і, головне, батьків. Лише співставлення всіх поглядів і даних, усіх аргументів «за» і «проти» дозволить знайти раціональне пояснення феномену індиго та окреслити напрями його подальшого існування.

Викладачі циклової комісії
природничих дисциплін
Волошина Н.В., Мир’ян О.В.